Brug madpyramiden i al offentlig bespisning
Fra "Hvordan bliver Odense klimaneutral i 2030?"
Gå til projektet
Alle former for kommunal bespisning bør tage udgangspunkt i den nyligt opdaterede madpyramide. Sund mad er klimavenlig mad. Dette bør afspejle sig i diverse madordninger i skoler, institutioner m.m.
De seneste anbefalinger for mad til seniorer bør anvendes i plejehjem og bespisning for ældre.
Se mere på www.altomkost.dk
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Del
Sendt af
Nuværende status
set
Emner
Forbrug
Andet
