Spring til hovedindhold

Brug madpyramiden i al offentlig bespisning

Fra "Hvordan bliver Odense klimaneutral i 2030?"

Gå til projektet

Alle former for kommunal bespisning bør tage udgangspunkt i den nyligt opdaterede madpyramide. Sund mad er klimavenlig mad. Dette bør afspejle sig i diverse madordninger i skoler, institutioner m.m.

De seneste anbefalinger for mad til seniorer bør anvendes i plejehjem og bespisning for ældre.

Se mere på www.altomkost.dk

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Del

Sendt af

Nuværende status

set

Emner

Forbrug
Andet