Gratis offentlig transport (bus) til børnefamilier (på særlige ugedage)
Fra "Hvordan bliver Odense klimaneutral i 2030?"
Gå til projektet
Singlemødre/fædre samt store børnefamilier ville kunne lade bilen blive hjemme Fx. første søndag i måneden ville offentlig transport være gratis..
Dette forslag ville måske mindske biler rundt og omkring Odense
Kommentarer(2)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Lasse Petersen
Sendt af:Lasse Petersen
for 5 år siden
Hvorfor er det lige den gruppe? Hvorfor ikke for alle, eller for studerende og ældre?
Profil af Morten Madsen
Sendt af:Morten Madsen
for 5 år siden
@Lasse Petersen
Ældre kan også have børn samt børne børn så de er også talt med.. studerende kan også have børn så de er også med i mit forslag.. oprindeligt var jeg inde på tanken om at alle skulle have det gratis hvilket er en god tanke.. tro bare ikke de vil komme til at ske.. tro mere på at dette kunne have en chance..
But who knows :)
Del
Sendt af
Nuværende status
set
Emner
Energi
Forbrug
Natur
Transport
Beliggenhed
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq