Spring til hovedindhold

Gratis offentlig transport (bus) til børnefamilier (på særlige ugedage)

Fra "Hvordan bliver Odense klimaneutral i 2030?"

Gå til projektet

Singlemødre/fædre samt store børnefamilier ville kunne lade bilen blive hjemme Fx. første søndag i måneden ville offentlig transport være gratis..

Dette forslag ville måske mindske biler rundt og omkring Odense

Kommentarer(2)

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Hvorfor er det lige den gruppe? Hvorfor ikke for alle, eller for studerende og ældre?
    Profil af Morten Madsen
    Sendt af:Morten Madsen
    for 5 år siden
    @Lasse Petersen Ældre kan også have børn samt børne børn så de er også talt med.. studerende kan også have børn så de er også med i mit forslag.. oprindeligt var jeg inde på tanken om at alle skulle have det gratis hvilket er en god tanke.. tro bare ikke de vil komme til at ske.. tro mere på at dette kunne have en chance.. But who knows :)

      Del

      Sendt af

      Nuværende status

      set

      Emner

      Energi
      Forbrug
      Natur
      Transport

      Beliggenhed

      Unable to display map. WebGL2 support is required.
      Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
      https://esriurl.com/webgl-faq
      Powered by Esri