Spring til hovedindhold

Ladestandere til elbiler

Fra "Hvordan bliver Odense klimaneutral i 2030?"

Gå til projektet

Offentligt tilgængelige ladestandere bør forsynes med den blå undertavle UE 33,4 "Reserveret til El-bil".

I andre større byer er det allerede et kæmpe-problem at ladestandere er optaget af ikke-elbiler.

Kommentarer(2)

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Ladestandere skal være forbeholdt ladende biler.
    Profil af Ole Porsbo
    Sendt af:Ole Porsbo
    for 5 år siden
    @Søren Jacobsen Helt enig. Jeg undlod at skrive det i forslaget for at det ikke skulle blive for langt. Ja, der bør helst skiltes med: Forbeholdt elbiler under opladnng.

      Del

      Sendt af

      Profil af Ole PorsboAf Ole Porsbo den 11. maj 2021

      Nuværende status

      set