Ladestandere til elbiler
Fra "Hvordan bliver Odense klimaneutral i 2030?"
Gå til projektet
Offentligt tilgængelige ladestandere bør forsynes med den blå undertavle UE 33,4 "Reserveret til El-bil".
I andre større byer er det allerede et kæmpe-problem at ladestandere er optaget af ikke-elbiler.
Kommentarer(2)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Søren Jacobsen
Sendt af:Søren Jacobsen
for 5 år siden
Ladestandere skal være forbeholdt ladende biler.
Profil af Ole Porsbo
Sendt af:Ole Porsbo
for 5 år siden
@Søren Jacobsen Helt enig. Jeg undlod at skrive det i forslaget for at det ikke skulle blive for langt. Ja, der bør helst skiltes med: Forbeholdt elbiler under opladnng.
Del
Sendt af
Nuværende status
set
