Spring til hovedindhold

Lempelser af afgifter til salg af overskudsvarme

Fra "Hvordan bliver Odense klimaneutral i 2030?"

Gå til projektet

Hvis der kan laves nogle juridiske træk,

der kan gøre nedenstående rentabelt;

så er der en enorm gevinst at hente.

https://sparenergi.dk/offentlig/produktion/overskudsvarme/afgifter

Indenfor it-branchen hvor jeg er; hælder vi enorme mængder varme ud da det ikke kan svare sig at udnytte det

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Del

Sendt af

Nuværende status

set

Emner

Energi
Andet