Lempelser af afgifter til salg af overskudsvarme
Fra "Hvordan bliver Odense klimaneutral i 2030?"
Gå til projektet
Hvis der kan laves nogle juridiske træk,
der kan gøre nedenstående rentabelt;
så er der en enorm gevinst at hente.
https://sparenergi.dk/offentlig/produktion/overskudsvarme/afgifter
Indenfor it-branchen hvor jeg er; hælder vi enorme mængder varme ud da det ikke kan svare sig at udnytte det
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Del
Sendt af
Nuværende status
set
Emner
Energi
Andet
