Spring til hovedindhold

Regnevands til bolighuser

Fra "Hvordan bliver Odense klimaneutral i 2030?"

Gå til projektet

Hej,

Jeg boede i et rækkehus og havde regnevands tønder til haven og stueplanter. Nu bor jeg i en lejlighed og savner meget den måde at vande blomster på altane og stueplanter.

Jeg syntes det vil være en god initiativ, til at begynder bruge regnevands beholder ved bygninger, tænk, at hvor meget man kommer til at spare drikke vand, både miljø venlig og en god eksempel til andre.

Mvh Shogakat Akhverdian

Kommentarer(1)

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Inge Strandby
Sendt af:Inge Strandby
for 5 år siden
God ide med bedre udnyttelse af regnvand og spildevand. Også til toiletskyl og vaskemaskiner.
  • 2 likes

Del

Sendt af

Af ukendt forfatter den 4. maj 2021

Nuværende status

set